25
ЖО
Організація освітнього процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання (з досвіду роботи педагогів Кіровоградської області)
(жовтень, 2021)
|
|
«Інструментарій щодо навчання з урахуванням
особливостей кліпового мислення школярів». [Електронний ресурс]. – Режимдоступу: https://bit.ly/3vV84Gu.Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє» комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Міської ради міста Кропивницького. (2021 р.) |
|
Сучасний кейс ефективного освітнього контенту: організація навчання дорослих у змішаному та дистанційному форматі. (ст.26) Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах неперервної освіти: Науково-методичний вісник № 57. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. 406 с.
|
|
Путівник«Серпнева педрада – 2021:основні акценти». Путівник «Серпнева педрада – 2021: основні акценти» [методичні рекомендації щодо успішного старту нового навчального 2021/2022 року] / укладачі: Олена ПОЛОВЕНКО, Валентина ТРУБІНА, Оксана ПОБЕРЕЖЕЦЬ – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 96 с.\
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування комунікативної компетенції учнів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання на уроках англійської мови (презентація - 02.03.2017 р.), методичні рекомендації (матеріали на інтелектуальній карті)
Стимулювання і мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови шляхом використання особистісно зорієнтованого підходу
Немає коментарів:
Дописати коментар